Welcome back!

21 Dec

Laat mij beginnen met te vertellen dat ik beslist heb om de blog nieuw leven in te blazen. Door mijn drukke agenda, bleef er nauwelijks nog tijd over om mij bezig te houden met deze blog. Maar toch is er altijd veel op mijn maag blijven liggen, waar ik geen uitlaatklep voor kon vinden. Mode en lifestyle stroomt door mijn aderen en ik heb dit stukje ‘webspace’ nodig om dit te kunnen ventileren.

De blog wordt een brok vrolijkheid met veel aandacht voor mode en lifestyle, met steeds een persoonlijke inslag. Ik hoop dat jullie er opnieuw van gaan kunnen genieten. Ik ben alvast dolenthousiast over de heropleving van deze blog. 3,2,1 aan de slag!

Geef een reactie

